9.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
20

Goede service en top bedrijf glasconnect

Gepubliceerd op 5 maart 2008 door JP.

Dinsdagavond hebben ze mijn ruit ingeslagen, balen natuurlijk.
Ik kwikfit bellen krijg je een miep aan miep aan de foon die alles noteerd en mij dan doorverbindt.
Ook daar werden mij gegevens genoteerd en ik zou binnen een uur terug gebeld worden hoelaat er een monteur zou komen.
Na ander half uur was ik nog niet gebeld.
Ik zelf nog maar een keer terug gebeld.
Krijg ik dezelfde mevrouw aan de telefoon en ik leg mijn klacht bij haar.
Zij zegt dat ze gelijk voor me gaat bellen en zij zou mij zlef terug bellen.
Na een 10 min wordt ik terug gebeld door haar en zegt sorry zij kunnen niet komen. Ik boos natuurlijk en vind dit geen stijl.
Die mevrouw zegt geen nood ik los het voor u op.
Ik benieuwd en vraagt oja hoe dan.
zegt zij nou ik mag dit officieel niet maar mijn man werk ook bij een ruitschadebedrijf en die ga ik bellen.Het bedrijf heeft glassconnect
U wordt dan binnen 15 min terug gebeld.
En inderdaar 10 min later wordt keurig netjes terug gebeld door een vriendelijke monteur die aangeeft dat er een monteur over een uur bij mij om een noodverziening te plaatsen.
Binnen uur was deze jongeman bij mij.
Noodruit heel profesioneel gezet en twee dagen later zat de nieuwe ruit er ook in.
Glassconnect bedanky en natuurlijk die mevrouw die mij geholpen .
Kwikfit moest eens weten dat ze zulk goed personeel in dienst hebben.
Die meid moet overstappen naar glasconnect daar si zij beter op haar plaats.

Nu is dit een tijdje geleden gebeurt maar een goede vriend verteld mij over deze site.
Nou ik moest dit even melden hoor

Pluspunten
  • Een goed en snelle service.
  • Vriendelijke mensen die zich aan hun woord houden.