1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Onvriendelijk, onbehulpzaam, slechte voorwaarden

Gepubliceerd op 11 juni 2018 door anoniem.

Totaal meer dan 180 belminuten wachttijd kwijt en 6 gesprekken verder. Eenmaal aan de beurt wordt je zo Onvriendelijk, niet oplossingsgericht behandeld, en wordt je nog eens 15 min. in de wacht gezet, zonder resultaat. Een attitude van: "het is jouw probleem" , en " zoals mijn collega al aangaf". Meen je dat nou, natuurlijk heb ik een probleem, daarom bel ik en is mijn vraag is: help, hoe kan ik dit oplossen? Het ging om een spoedwijziging ivm een overlijden, maar het kostte te veel moeite of IQ om een oplossing voor te stellen. Nee, de ticket van 800 kon alleen gewijzigd worden in een ticket van 4000 euro of meer (voor een begrafenis van 4 dagen) en verder zoek je t maar zelf uit. Uiteindelijk met plezier de ticket geannuleerd en bij de vriendelijke, meedenkende en servicegerichte KLM 2 nieuwe tickets gekocht. Cheaptickets Nooit meer.

Pluspunten
  • ondeskundig, zetten je iedere keer in de wacht
  • onvriendelijk, komen niet met een oplossing of alternatief
  • te lang wachten
Minpunten
  • onvriendelijk en nors
  • niet oplossingsgericht
  • geen voorwaarden voor onmacht/spoed situaties
Aan te bevelen

Nee, slechte voorwaarden ivm overmachtsituaties, erg bot.