1.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slechtste service ooit, nul hulp bij probleem

Gepubliceerd op 17 december 2015 door Rebecca.

Nul behulpzaamheid en klantvriendelijkheid wanneer er iets verkeerd gaat. Door een gebrek aan sneeuw op de locatie hebben ze net zo lang gerekt dat we 100% moesten betalen. Geen enkele financiële compensatie voor het feit dat we nu in een ander skigebied een skipas moeten kopen (het dubbele van ons budget). Want "zij willen niet failliet gaan".. Maar ik als particulier wel? Schandalige service

Aan te bevelen

Nee, Hun eigen belang staat ver ver boven die van de klant

Reactie Wintertrex:
Geachte klant, We betreuren het ten zeerste dat uw reis niet tot volle tevredenheid is geweest. Helaas is het niet mogelijk om hier al uw vragen te beantwoorden, wij willen u erop wijzen dat wij ons best gedaan hebben om een oplossing te vinden. Voor verdere vragen kunt u zich wenden aan “service-nl@wintertrex.nl.