4.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Zeer slechte service

Gepubliceerd op 25 februari 2016 door Heko.

Jammer dat er nog van dit soort bedrijven bestaan, pure oplichterij!!!!!!
Schandalig als ze je twee keer de pistekaarten laten betalen.....
Bij het boeken van de vakantie zijn ze zeer persoonlijk en klantvriendelijk, maar als er iets mis gaat zijn ze niet thuis en zijn ze zeer zakelijk in het mailverkeer.
Ze doen er alles aan om hun zakken goed gevuld te krijgen en te houden, nogmaals dit bedrijf is niet meer als pure oplichterij. Bedenk goed voor dat je boekt!

Aan te bevelen

Nee, Zijn oplichters!

Reactie Wintertrex:
Geachte klant, Het spijt ons dat u ontevreden bent met uw boeking. Omdat we hier niet dieper op de problemen kunnen ingaan, en uw belangen niet voldoende kunnen bekijken, kunt u zich met uw klacht wenden aan “service-nl@wintertrex.nl”. We willen u ervan verzekeren dat we steeds proberen en coulante en klantvriendelijke oplossing te vinden. Bij voorbaat dank.