1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Enorm slecht: Wel betaald maar geen levering en geen contact

Gepubliceerd op 9 augustus 2018 door Renske.

Ik heb op 20 juli 2018 een boek besteld met een cadeaubon en aanvullende betaling. De bijbetaling was direct afgeschreven (iDeal), maar ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen en ook nog steeds geen boek gekregen (datum van schrijven is 9 augustus 2018). De klantenservice van boekkado is alleen bereikbaar via een online formulier want er is nergens een telefoonnummer te vinden. Ik heb het klachtenformulier ingevuld en verstuurd op 1 augustus 2018 en daar direct een ontvangstbevestiging van gekregen. 8 Dagen later heeft boekkado echter nog steeds niet gereageerd en wacht ik ook nog steeds op mijn boek dat reeds volledig is betaald.

Minpunten
  • Geen fatsoenlijke klantenservice
  • Beperkte toegankelijkheid website
  • Geen enkele reactie op ingevuld contactformulier website (de enige manier om contact op te nemen)
Aan te bevelen

Nee, Alleen je geld wordt je afgenomen en er wordt niets geleverd. Contact opnemen is ook onmogelijk gebleken.