1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Waardeloze service en misleidend

Gepubliceerd op 19 april 2021 door Bart.

Waardeloze service!!!

UPDATE: vanmorgen nogmaals contact gehad en de uiterst arrogante klantenservice manager wist mij te vertellen dat Elektroshop.nl alles netjes had gedaan en dat de schuld bij de leverancier ligt. Wat een onzin!! Ik bestel bij jullie niet bij je leverancier. Neem je verantwoordelijkheid en regel het zelf met jullie leverancier. Voor mij nooit meer elektroshop.nl

Originele review:

Product besteld (meer betaald dan bij de concurrent vanwege de korte levertijd van 2 werkdagen.

Na een 4 dagen gebeld om excuses te horen. Het product was niet compleet op voorraad maar ze gingen losse producten combineren tot een set. Eind van de week zou ik het hebben. Op maandag weer gebeld, sorry het is op nalevering bij de leverancier (dus jullie houden klanten moedwillig aan het lijntje).

Maar woensdag zou het op voorraad zijn en geleverd worden. Donderdag op het einde van de middag nogmaals gebeld en het was bij de transporteur. Hun fout dat het lang duurde ik moest toch echt wachten. Vrijdageinde van de middag uit woede de transporteur gebeld. Om te horen dat elektroshop ook nog het verkeerde adres op het pakket heeft gezet. Het komt dus maandagmiddag op zijn vroegst aan.

Dalijk dus 2,5 week levertijd i.p.v. 2 dagen. Ondertussen staan er al 2 man een week ander werkzaamheden te verrichten en kom ik in tijdnood met de planning van het project door deze waardeloze service. Hadden ze namelijk bij het eerste gesprek gewoon aangegeven “sorry een fout in ons systeem, het staat in backorders”. Dan was ik naar mijn vaste leverancier gegaan waar de levertijd 7 dagen was en waar ik het ook nog goedkoper zou krijgen.

Kortom waardeloze service en absoluut geen aanrader!!!

Minpunten
  • De arrogante manager klantenservice
  • Alle verantwoordelijkheid afschuiven op de leverancier