5.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

aftersales zal beter moeten

Gepubliceerd op 6 maart 2013 door Peter.

Zo mooi als de website is, zo beroerd is de aftersales. Levertijden lopen uit, afleverberichten kloppen niet (bericht NA de levering of bericht van levering en er komt helemaal niets).
DirectDesign kan of wil geen rekening houden met bedrijven, dus leveren ze doodleuk af op tijden dat er normaliter niemand aanwezig is (weekend of avond).
De klantenservice beperkt zich tot het geven van nietszeggende berichten (bij een bedrijf: als u niet thuis bent leveren we af bij de buren....).
Niet geschikt dus als bedrijfsleverancier.

Pluspunten
  • De website is een sterk punt.
  • De getoonde collectie is breed.
Minpunten
  • Levertijden als vermeld op de website zijn veel te optimistisch, het duurt veel langer.
  • Afstemming van aflevermoment is niet mogelijk.
  • Het bedrijf kan of wil geen rekening houden met levering aan bedrijven (bedrijfstijden).
Aan te bevelen

Nee, Voor particulier wellicht prima (als je wel rekening houdt met langere levertijden), maar voor bedrijven ongeschikt vanwege de onbetrouwbaarheid van levering/levermoment en de inadequate klantenservice.