Bedenkelijk niveau eindafrekening
Gepubliceerd op 1 november 2014 door Pipo.Mijn ervaringen met Nuon zijn in de afgelopen jaren slecht. Met de stroomleverantie valt het nog wel mee, maar de communicatie tussen klant en Nuon is en blijft ver onder de maat. En dan druk ik mij nog mild uit. Onlangs kreeg ik van hen de eindafrekening over 2014. Vanwege vertrek naar Frankrijk heb ik nu met de Franse EDF te maken. Wat een verademing!! Heldere en duidelijke taal. Dat bij de Nuon altijd ontbreekt. Blijkbaar hebben de medewerkers bij de Nuon geleerd om vooral in wollige taal te communiceren.
Mijn vorige afrekening loopt van 26/12/2012 tot 26/1/2014.
De laatste afrekening echter loopt van 12/1/2014 tot 20/10/2014.
Er is dus een overlap van 14 dagen. ( tussen 12/1 en 26/1). Ik betaal deze weken dus dubbel? Hierover gebeld met Nuon. Nee, daar konden ze geen verklaring voor geven. Ze "zoeken het uit".
Dat is dus het probleem van Nuon. Schimmig en wollig als het in hun nadeel is.
Gelukkig(!) ben ik van Nuon af. Maar zij nog niet van mij. In het verleden heb ik (met succes) een probleem met Nuon onder de aandacht gebracht bij Consuwijzer. Ik sta op het punt om (vanuit Frankrijk) deze zaak opnieuw aan te kaarten.
Aan iedereen die dit leest: controleer de Nuon eindafrekeningen van de laatste jaren en kijk of de data op elkaar aansluiten. Wie weet, hebben jullie ook dubbel afgerekend
Nee, Duistere organisatie