Oplichting en asociale klantenservice
Gepubliceerd op 5 oktober 2016 door fabienne.Niet alleen zijn ze uiterst klantONvriendelijk bij Oxxio, ze weten geeneens waar ze het over hebben! De Oxxio-ap (bespaardoel) wijkt extreem veel af (zo'n 30-50%) waardoor ze altijd minder aan je hoeven terug te betalen. Als je vraagt waaruit de ingehouden kosten zijn opgebouwd krijg je geen eenduidig antwoord of wordt er gezegd dat dit door de variabele tarieven komt (terwijl ik een contract had met VASTE tarieven!), daarnaast stellen ze dat je blij mag zijn dat je iets terugkrijgt, terwijl zij blij mogen zijn dat ze er al die maanden rente over hebben ontvangen. De maandtermijnen zijn door mij betaald en als ik teveel heb betaald heb ik RECHT op het teveel betaalde. Oxxio meent anders, ze verzinnen wel iets of staan je uiterst asociaal te woord. Oplichtersbende
- administratie niet op orde
- klantONvriendelijk/asociaal personeel
- Oxxio ap wijkt extreem veel af
Nee, er klopt geen bal van hun administratie en ze kunnen je dit ook niet duidelijk specificeren. Betalen zal je, ondanks dat ze niet kunnen onderbouwen waarvoor. OPLICHTERS!!!