2.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
24

Hopeloos bedrijf met pseudo klantvriendelijke pretenties

Gepubliceerd op 3 april 2007 door GaWeerKopen.

Begin 2006 ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin, eigen huis verkocht en (tijdelijk) bij haar ingetrokken. Voor het eerst kennis gemaakt met de service van Amvest. Wat een drama.

Reparaties worden niet uitgevoerd en hebben een doorlooptijd van maanden. Onderaannemer de Combi is werkelijk het toppunt van klantvriendelijkheid, komen afspraken niet na (daar gaat je vrije dag), bellen niet terug en datgene wat zij doen wordt zeer slordig gedaan (ter illustratie, afgewaaide pannen laten ze gewoon in de goot liggen, scheve pannen worden niet rechtgelegd en bij een bijwerk schilderbeurt gebruiken ze een kleur die in de verste verte niet bij de andere kleuren past).

Ook iemand van Delta aan de deur gehad. Deze zijn nog een graadje erger dan de Combi (het kan). Bij lekkage op zolder wist een medewerker van Delta mij te vertellen dat dit kwam doordat er geen slang aan de wasdroger zat, er moest een slang naar buiten... Het was condens. De man had nog nooit gehoord van een condensdroger....

Kan het erger, o, jawel. Voor CV ketels heeft Amvest een contract met Breman, een van de weinige dienstverleners die wel punctueel is en de afspraken nakomt. Jammer dat de monteurs geen ervaring hebben met 18 jaar oude ketels, we hebben er 6 versleten gedurende 2 maanden. Na een bezoek van een monteur hadden we of warmte, of warm water, nooit beide. Erg vervelend in december en januari....

Na een jaar huren bij Amvest ben ik genezen, zoekopdracht bij de makelaar, ik ga weer kopen.